tirsdag den 22. juni 2010

Regnjakke-dilemmaet

Har det regnet af? Tror I? Så kan jeg nemlig lægge den nagende og evigt tilbagevendende tanke på hylden: har jeg reelt brug for et regnsæt?

Hvad jeg har imod regntøj? Det meste...

1) ser konsekvent to numre større ud end man reelt er. Hvis det var omvendt, ville jeg måske overveje det.
2) lyden - frygtelig! Minder om dengang man gik i midtby-børnehave og skulle på tur: to og to på én lang række og marcherende i takt. Ritsch ritsch ritsch ritsch...
3) varmen, under regntøjet...det er altid lidt for varmt, som i telt i lummert regnvejr.
4) det er jo ikke praktisk...selvom det angiveligt at tænkt sådan. Jeg mener, man bliver jo ikke våd, tilgengæld er der minimal bevægelsesfrihed.

Og så en anden ting...er det ikke som om de fleste mødre går med de der multifarvede regnfrakker med striber og hætte?? Hvor får man udleveret sådan en henne? Glemte de at give mig en ved udskrivning på Skejby? og bliver man naturligt mere glad for stærke farver post baby?...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar