mandag den 21. juni 2010

Behovet for afløb - ikke på VVS-måden

Er jo så blevet mor - og et bliver man altså helt uden licens, som i barndommens 'sy-kørekort'. Her på 3. ugen synes alting stadig meget nyt og ærligt er man jo lettet når han sover...så er der da styr på noget.

Bloggen her udspringer jo af behovet for at vende blikket lidt ud af, i en tid hvor man helst skal trives med at livet består af søvnmangel, post-graviditetskrop og begejstring for nuttet tøj i små størrelser. Derfor vil mine indlæg handle om lidt af hvert:

- Reflektioner (om alt, men i særdeleshed påvirket af min faglige interesse indenfor markedsføring, forbrugeradfærd og kommunikation i bred forstand)

- Mode (først med gravi-perspektiv, senere normaliseret og fri for hormonforstyrrende-anskuelser)

- Baby (fordi man uundgåeligt har et nyt perspektiv på tingene - og her vil jeg undgå snak om e-numre, parabener og hvordan man bliver en frelst mor, der har glemt sig selv etc.)

- Moren (nu i første person ental, altså min anskuelse af hvad den rolle nu indbefatter)

- Mad (fordi det nu engang er min store passion. Måske kommer der opskrifter, fifs, og udstyrs-blær)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar