søndag den 5. september 2010

Hvor Markant kan man Blive på en Uge?

Så er det søndag og tid til status for 'Hvor markant kan man blive på en uge?'.

Startede ellers meget godt med at jeg i Facebooks hellige navn proklamerede nyt og forbedret liv, med rejse til Goa, vægttab, nyt job osv osv. Den eneste der købte den var min eks, der iøvrigt selv lever liv med ovenstående indhold. 1-0 til ham - fortsat.

Har så (på den 'det-er-det-indre-der-tæller-måden) forsøgt at være markant i mit forhold til andre mennesker. Efter egen og bedste overbevisning er det ikke rigtig lykkedes. Har hverken været en særlig tolerant og opmærksom kæreste eller særlig overbærende og rummelig mor. Så er der venne-kortet tilbage. Mødtes med min ældste veninde til en tur dalrende rundt i byen, for ved hjemkomst at erfare at jeg havde brugt halvdelen af tiden på at håndtere ustyrlig baby og resten på at tænke over hvor irriterende veninde, jeg nok var.

(Note til kommende uge: MÅ være mere nærværende og formøble fokus på rimelig vis)

Til gengæld synes jeg at erfare at en kandidat i markant-kategorien må være:

Go'Morgen Danmark - for at være markant dårligere end det var sidst jeg så det (in the days of Meyerheim & Frøkjær). Har faktisk stort set intet indhold, og må derfor være særdeles vanskeligt at producere...Har iøvrigt stadig et meget anstrengt forhold til Kløvedals søn, der I min verden stadig er ham fra Body Bio.

Over and out fra markant mere træt end gennemsnittet én på barsel, der netop har skrevet sig ud af sin manglende mojo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar